BLOG

Kuinka markkinoinnin muuttuvaan maailmaan tulisi varautua juuri nyt?

RADLYn Heini Nuutinen (Marketing Transformation Lead) ja Tomi Suojoki (CBO)
vierailivat Dagmarin webinaarisarjassa jakamassa näkemyksiään markkinoinnin keskeisistä
teemoista, joihin jokaisen olisi syytä perehtyä juuri nyt. Katso tallenteet 30 minuutin
tietoiskuista alta!

 

Miten johtaa muutosta markkinoinnissa ja myynnissä?

Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead (RADLY) ja Salla Erkkilä,
Strategist (Dagmar)


Tulevaisuuden kilpailukyky vaatii ennen kaikkea muutoskykyä. Miten markkinointia ja
myyntiä voi johtaa toimintaympäristössä, jossa monet asiat ovat epävarmoja? Heinin ja
Sallan tietoisku tarjoaa keinoja tässä muutoksessa menestymiseen. Katso tallenne alta!


 

Markkinoinnin ja myynnin datastrategia: prosessi ja menestystekijät

Asiantuntija: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead (RADLY)


Evästeet kuolevat ja dataohjautuva markkinointi ja myynti vaativat toimiakseen entistäkin
vahvempaa datapohjaa. Tämä onnistuu vain, jos datan kerääminen ja käyttö on
järjestelmällistä, mikä vuorostaan vaatii datastrategian tai dataroadmapin.

Webinaarissa käytiin läpi seuraavia kysymyksiä:


· Mikä on markkinoinnin ja myynnin datastrategia?
· Mitä liiketoiminnallisia hyötyjä datastrategialla on?
· Millainen datastrategiaprosessi on ja mitkä sen osat ovat kriittisimpiä?
· Mitkä ovat projektin suurimmat uhat ja menestystekijät?


B2B:n muuttuva maailma

Asiantuntijat: Tomi Suojoki, CBO (RADLY) ja Raisa Summanen, Senior Client Director
(Dagmar)


Koronapandemia on vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan, mutta poikkeuksellisen suuri
murros on nähty B2B-kentällä, jossa aiemmin henkilökohtaisten suhteiden ja fyysisten
tapaamisten ympärille vahvasti rakennettua asiakaskokemusta on jouduttu kovaa vauhtia
digitalisoimaan.

Kuuntele alta millaisia haasteita B2B-päättäjät tällä hetkellä kohtaavat digitalisoinnissa ja
miten tähän murrokseen voidaan vastata.