Asiakaskokemus

Paranna asiakkaiden sitoutumista ja liiketoiminnan tuloksiasi asiakaskokemusta kehittämällä

Asiakaskokemuksen kehittämisestä on muodostunut koko organisaation asia. Asiakaslähtöisen liiketoiminnan tiedetään kasvattavan myyntiä, nopeuttavan myyntisyklejä, tehostavan asiakaspalvelua ja tuottavan paremman markkinoinnin ROI:n.

Tutkimuksemme mukaan asiakaskokemuksen kokonaisnäkymän muodostaminen, sekä johtaminen organisaation siilojen yli on yksi suurimmista yritysten haasteista.

Me autamme kartoittamaan nykyisen asiakaskokemuksenne tason ja tunnistamme kanssanne tärkeimmät kehityskohteet. Asetamme yhdessä tavoitetilan ja selkeät välietapit, sekä autamme johtamaan asiakaskokemusta läpi kaikkien kohtaamispisteiden.

Esimerkkejä projekteistamme

  • Asiakaspolun kartoitus
  • Asiakaskokemustutkimukset
  • Asiakaspolun mittaaminen
  • Sisältöstrategiat

Asiakastieto: Myynnin ja markkinoinnin yhteistyön tehostaminen asiakaspolkutyöllä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä tai varaa lyhyt tapaaminen!