Kuinka markkinoinnin muuttuvaan maailmaan tulisi varautua
juuri nyt?
RADLYn Heini Nuutinen (Marketing Transformation Lead) ja Tomi Suojoki (CBO) vierailivat Dagmarin webinaarisarjassa jakamassa näkemyksiään markkinoinnin keskeisistä teemoista, joihin jokaisen olisi syytä perehtyä juuri nyt. Katso tallenteet 30 minuutin tietoiskuista alta!
Miten johtaa muutosta markkinoinnissa ja myynnissä?
Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead (RADLY) ja Salla Erkkilä, Strategist (Dagmar)
Tulevaisuuden kilpailukyky vaatii ennen kaikkea muutoskykyä. Miten markkinointia ja myyntiä voi johtaa toimintaympäristössä, jossa monet asiat ovat epävarmoja? Heinin ja Sallan tietoisku tarjoaa keinoja tässä muutoksessa menestymiseen. Katso tallenne alta!
Markkinoinnin ja myynnin datastrategia: prosessi ja menestystekijät
Asiantuntija: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead (RADLY)
Evästeet kuolevat ja dataohjautuva markkinointi ja myynti vaativat toimiakseen entistäkin vahvempaa datapohjaa. Tämä onnistuu vain, jos datan kerääminen ja käyttö on järjestelmällistä, mikä vuorostaan vaatii datastrategian tai dataroadmapin.
Webinaarissa käytiin läpi seuraavia kysymyksiä:
·Mikä on markkinoinnin ja myynnin datastrategia? ·Mitä liiketoiminnallisia hyötyjä datastrategialla on? ·Millainen datastrategiaprosessi on ja mitkä sen osat ovat kriittisimpiä? ·Mitkä ovat projektin suurimmat uhat ja menestystekijät?
B2B:n muuttuva maailma
Asiantuntijat: Tomi Suojoki, CBO (RADLY) ja Raisa Summanen, Senior Client Director (Dagmar)
Koronapandemia on vaikuttanut kaikkeen liiketoimintaan, mutta poikkeuksellisen suuri murros on nähty B2B-kentällä, jossa aiemmin henkilökohtaisten suhteiden ja fyysisten tapaamisten ympärille vahvasti rakennettua asiakaskokemusta on jouduttu kovaa vauhtia digitalisoimaan.
Kuuntele alta millaisia haasteita B2B-päättäjät tällä hetkellä kohtaavat digitalisoinnissa ja miten tähän murrokseen voidaan vastata.