BLOG

LähiTapiola valitsi RADLYn kumppanikseen digitaaliselle muutosmatkalle – ”Tämä on pysyvän liiketoimintamuutoksen alku”

RADLY vauhdittaa LähiTapioladigitaalisessa transformaatiossa, jossa lähdetään aluksi kehittämään verkkoliiketoiminnan mittareita ja tavoitteitasekä myynnin ja markkinoinnin toimintatapoja.

Elämänturvayhtiö LähiTapiola on käynnistänyt muutoksen, jossa digiteknologian ja devops-mallin mahdollisuudet valjastetaan palvelemaan paremmin muuttuvaa liiketoimintaa ja asiakaskäyttäytymistä. Tavoitteena on vastata paremmin strategialupaukseen hyvästä henkilökohtaisesta, paikallisesta ja digitaalisesta asiakaskokemuksesta. 

”Tällä hetkellä meillä on klassinen tilanne: digitaalista markkinointia tehdään yhdessä tiimissä ja markkinoinnin automaatiota toisessa, ja lisäksi kehitys sekä digidevaaminen ovat organisaatiossa erikseen muiden teknisten kumppaniemme kanssa. Suuri digitaalinen muutos ei onnistu siiloissa, vaan se täytyy tehdä yhdessä ja yhteisillä tavoitteilla sekä mittareilla”, LähiTapiolan henkilöasiakasliiketoiminnan ja markkinoinnin johtaja Sanna Myller sanoo. 

”Uudistuksen päätarkoituksena on luoda asiakkaillemme parempi palvelukulttuuri alueellisesti ja digitaalisesti. Tämä on vastaus muuttuvaan markkinatilanteeseen ja liiketoimintamuutoksen alku”, hän jatkaa. 

Kumppaniksi muutosmatkalle LähiTapiola valitsi RADLYn. Yhdessä tekeminen on alkanut syksyllä, ja luvassa on vuosien yhteistyö. 

”Olen iloinen, että saimme RADLYsta strategisen kumppanin, joka suhtautuu tekemiseen yhtä innokkaasti kuin mekin ja asettuu erinomaisesti muiden kumppaniemme kanssa. Yrityksessä on vahvaa osaamista sekä kokemusta vastaavista suurista muutosprosesseista. Ammattimaisuus huokuu meille vahvoina näkemyksinä ja rauhallisuutena, ja joka lauseessa tulee läpi vahva yhdessä tekemisen kulttuuri”, Myller kuvailee. 

RADLYssa maan parhaita digimuutososaajia 

Useita yrityksiä digitaalisessa transformaatiossa auttaneen RADLYn riveissä on maan parhaita digimuutososaajia. He ovat hankkineet kannuksensa niin RADLYn emoyhtiössä Dagmarissa kuin muissa suurissa suomalaisyrityksissäkin. 

”Olemme todella innoissamme, että pääsemme rakentamaan yhdessä LähiTapiolan kanssa heidän digitaalista kehitysloikkaansa. Jaamme LähiTapiolan kanssa yhteisen näkemyksen siitä, että digitaalinen kehitys vaatii työkalujen ja teknologian lisäksi myös paljon uudenlaista osaamista sekä jopa kokonaan uudenlaista organisoitumista. Iloksemme pääsemme toimimaan LähiTapiolalle sekä strategisena että operatiivisena kumppanina, jolloin voimme hyödyntää koko konsernimme palvelutarjoamaa parhaalla mahdollisella tavalla”, RADLYn operatiivinen johtaja Antti Kallio sanoo. 

Käynnissä on tällä hetkellä LähiTapiolan nykytilan kartoitus. Lisäksi RADLYn asiantuntijat ovat aloittaneet vakuutusorganisaation avainhenkilöiden kouluttamisen. Myös jatkuva online-myynnin optimointi ja markkinoinnin mittariston uusiminen ovat käynnissä. 

Lisätietoja: 

Antti Kallio 
COO 
RADLY 
puh. 040 529 8069 
antti.kallio@radly.fi 

Sanna Myller 
Johtaja, henkilöasiakasliiketoiminta ja markkinointi 
LähiTapiola 
puh. 040 674 2983 
sanna.myller@lahitapiola.fi  

RADLY on voimakkaasti kasvava digitaalinen transformaatiotoimisto, joka on keskittynyt kasvuun sekä liiketoiminnan tehokkuuden parantamiseen. RADLY on Dagmarin omistama tytäryhtiö, ja muutamme toimialaa yli 200 ammattilaisen voimin. 

Liked this post? Share it with your friends
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
RADLY
December 13, 2021