Metaversumi-työpaja – kuinka viidelle huippubrändille luotiin metaversumista 170 kehitysideaa, 15 tulevaisuustiekarttaa ja kaksi hissipuhetta

BLOG Metaversumi-työpaja – kuinka viidelle huippubrändille luotiin metaversumista 170 kehitysideaa, 15 tulevaisuustiekarttaa ja kaksi hissipuhetta Metaversumi on puhuttanut ihmisiä ja erityisesti markkinoijia viime aikoina. Keskustelu teeman ympärillä käynnistyi toden teolla loppuvuodesta 2021 kun Facebook muutti nimensä Metaksi. Tämän jälkeen isot talous- ja teknologiajulkaisut ovat kilpaa julistaneet kuinka monen miljardin ja biljoonan business-potentiaali metaversumissa piilee.  Mikä […]

Aino Saari – Bränditalosta digitaalisen muutoksen ajuriksi​

BLOG Aino Saari – Bränditalosta digitaalisen muutoksen ajuriksi Olen Aino Saari – RADLY:n uusin Digital Transformation Lead. Edellisessä työroolissani bränditalon markkinoinnissa, olen saanut olla viemässä vahvoja brändejä digitaaliseen maailmaan. Tällaisissa hankkeissa erityisen tärkeää on löytää luontevat tavat puhutella asiakkaita digitaalisissa kosketuspisteissä. Nykyisessä roolissani intohimonani on auttaa asiakkaita oivaltamaan oman liiketoimintansa digitaaliset kehitysmahdollisuudet ja löytää niihin […]

Kuinka markkinoinnin muuttuvaan maailmaan tulisi varautua juuri nyt?

BLOG Kuinka markkinoinnin muuttuvaan maailmaan tulisi varautua juuri nyt? RADLYn Heini Nuutinen (Marketing Transformation Lead) ja Tomi Suojoki (CBO) vierailivat Dagmarin webinaarisarjassa jakamassa näkemyksiään markkinoinnin keskeisistä teemoista, joihin jokaisen olisi syytä perehtyä juuri nyt. Katso tallenteet 30 minuutin tietoiskuista alta!   Miten johtaa muutosta markkinoinnissa ja myynnissä? Asiantuntijat: Heini Nuutinen, Marketing Transformation Lead (RADLY) ja […]

LähiTapiola valitsi RADLYn kumppanikseen digitaaliselle muutosmatkalle – ”Tämä on pysyvän liiketoimintamuutoksen alku”

BLOG LähiTapiola valitsi RADLYn kumppanikseen digitaaliselle muutosmatkalle – ”Tämä on pysyvän liiketoimintamuutoksen alku” RADLY vauhdittaa LähiTapiolaa digitaalisessa transformaatiossa, jossa lähdetään aluksi kehittämään verkkoliiketoiminnan mittareita ja tavoitteitasekä myynnin ja markkinoinnin toimintatapoja. Elämänturvayhtiö LähiTapiola on käynnistänyt muutoksen, jossa digiteknologian ja devops-mallin mahdollisuudet valjastetaan palvelemaan paremmin muuttuvaa liiketoimintaa ja asiakaskäyttäytymistä. Tavoitteena on vastata paremmin strategialupaukseen hyvästä henkilökohtaisesta, paikallisesta ja digitaalisesta asiakaskokemuksesta.  ”Tällä hetkellä meillä on klassinen tilanne: digitaalista markkinointia tehdään yhdessä tiimissä […]

Tomi Suojoki RADLY:n vetäjäksi ja Dagmarin johtoryhmään

BLOG Tomi Suojoki RADLY:n vetäjäksi ja Dagmarin johtoryhmään Dagmarin tytäryhtiö, digitaalinen transformaatiotoimisto RADLY, tähtää B2B-yritysten kasvun ja digitaalisen uudistumisen ykköskumppaniksi. Tomi Suojoki ryhtyy vetämään RADLYn liiketoimintaa CBO:na ja liittyy samalla Dagmarin johtoryhmään. – Toimintaympäristömme muutokset vaikuttavat nyt voimakkaasti kaikkiin sektoreihin. Kysynnän luomiseen tarvitaan uusia keinoja ja uudenlaisia digitaalisia kyvykkyyksiä. B2C-puolella on kehitetty monia loistavia työkaluja […]

HIGH TEMPO TESTING – It’s fun but serious work

BLOG HIGH TEMPO TESTING – It’s fun but serious work The marketing environment is full of challenges. Marketing demands fast results with the growth curve aimed sky-high. As a result, long-term-oriented gains may feel too slow, while short-term ones are often fleeting. But growth teams may offer the solution!  We interviewed our Dagmar Group colleagues, Strategist […]

The future of B2B marketing is insightful and predictive – harness it!

BLOG The future of B2B marketing is insightful and predictive – harness it! Numerous studies have proven that for organizations, customer experience is the key to future success. Even though B2B customer journeys differ significantly from consumers, B2B customers still expect the same quality experience. Therefore, to provide excellent customer experiences, organizations should genuinely understand […]